וידאו

וידאו סנפלינג

מוזמנים לצפות בסרטונים מהשטח אותם צילמנו, ערוץ הוידאו שלנו שופע בסרטונים מטיולי סנפלינג, ספורט אתגרי וגם ממדריכי גלישה מקצועית למעוניינים. תהנו.

גלישה במערת קשת

קניון טור

טיול ג'יפים בנגב

נחל פרצים טיול ג'יפים

איתמר דרדיק - אשדות אקסטרים

איתמר דרדיק

מנהל ובעלים של חברת “אשדות – טיולי סנפלינג ואתגר בישראל” עוסק בתחום הספורט האתגרי משנת 1991. מוותיקי המדריכים בארץ לסנפלינג וגלישה. בעל קורס ללימוד סנפלינג מקצועי. מדריך קבוצות ומשפחות בטיולי אקסטרים ומנהל חנות למכירת ציוד סנפלינג מקצועי.

ציטוט להמלצה

המלצות של המטיילים

מיכל
קרא עוד
רציתי להודות לך בשם כל הקבוצה ולהמליץ בחום לכל המעוניין בחוויה שלא תשכח הרבה זמן, הקבוצה שלנו היא קבוצת בדיקות ב-ECI העוסקת בעיקר בבדיקות תקשורת.הקבוצה חיפשה משהו אתגרי ומהנה, רוב האנשים לא עשו סנפלינג אף פעם וגם לא ביקרו בנחל הזויתן.אתה סשה ורז נתתם לנו חוויה שלא תשכח עוד הרבה זמן, הנוף המדהים של הזויתן, הסנפלינג על המפלים הזורמים והקפיצות המאתגרות לבריכות הזויתן. ניכרת מאוד המקצועיות שלכם בתחום, ההכוונה במקומות הקשים והיחס הנעים שהוסיפו לחוויה. הרבה אנשים בקבוצה היו מעוניינים לחזור על החוויה עם חברים ומשפחה וימליצו בחום לקחת אתכם שוב.תודה רבה, היה כייף, היינו שמחים לחזור על חוויה דומה בהמשך.
אהוד
בדרך לצפון דיברנו על סנפלינג שאמור להתקיים באותו יום באתר מערת קשת. עלו דעות לכאן ולכאן, חלק מחברי הקבוצה הודיעו מראש שהם מפחדים ולכן לא יבצעו את הפעילות. חלק היו נלהבים לקראת האתגר וחלק עוד התלבטו.כשהגענו לחניון המשקיף על הנוף המרהיב מגובה רב התחלנו להרגיש את רמת המתח עולה והפחדים החלו לחלחל, נלחצנו מהאתגר העומד בפנינו. חברי הצוות קיבלו את פנינו בחניון עם ארוחה קלה ושתייה שהיו מרעננים אחרי הנסיעה הארוכה.לאחר מכן הוביל אותנו המדריך אל המערה עצמה, בדרך הקצרה נזרקו הרבה בדיחות בנושא הפחד, ההתרגשות צפה באוויר. כשהגענו, נדהמנו מהנוף שנגלה לעיניינו, ולאחר שהתבוננו כמה דקות בגולשים אחרים שירדו באתר, מה שהיה מחזה עוצר נשימה בפני עצמו, הושיב אותנו המדריך לתדרוך בנושא בטיחות, הוא הדגים איך לובשים את הציוד והסביר על צורת הגלישה עצמה.
רונן סיון
קרא עוד
היינו קבוצה בת 20 נשים, גברים וילדים שלא הכירה אחת את השני לפני הטיול. איתמר חיכה בזמן וקיבל את פנינו, לאחר תדריך קצר יצאנו להליכה בת שעה והגענו לנחל. מזג האוויר היה מעט חם, אך בנקיק מזג האוויר היה נעים. במקום קיבלנו תדריך מקצועי מאיתמר ויצאנו לדרך יחד עם 4 מדריכים שעזרו, כיוונו והסבירו במקצועיות, סבלנות ונועם הליכות. המסלול עצמו רטוב ברובו וזה היה ממש כיף. גובה המצוקים עלה ככל שירדנו ובסוף היה מצוק בגוב 30 מטר. סנפלינג נחל רחף תחתון - מומלץ בחום רב
גדליה
שלחתי קבוצה של 40 בחורים חסידיים עם איתמר הכול התאים מאוד והאוירה מיוחדת והאטרקציות שהכי מתאמים לבחורים וכולם חזרו עם הרגשה נפלאה ומרוצים ממש הכול על צד הטוב ביותר‬
חיים ס.
קרא עוד
הייתה חוויה מדהימה.בניצוחו של איתמר .מקצוען אמיתי אשר אירגן יום חברה המדריכים המנוסים של חברת אשדות.עבדו בצורה מקצועית ביותר,מומלץ למשפחות וחברות פעילות אתגרית אדירה תודה לך איתמר.‬
צרו קשר
פנו אלינו בטלפון 0522300306
או השאירו פרטים ונחזור אליכם!